Jump to navigation

Vol 44 No 10

Published 16th May 2003


Sudan

Voiceless

The banning of the Khartoum Monitor deprives southerners of a voice in the north at a crucial period in the Machakos talks. On 10 May, the newspaper, run by veteran journalists Nhial Bol Aken (who was gaoled) and Reuters and BBC correspondent Alfred Logune Taban, was suspended for two months.

End of preview - This article contains approximately 244 words.

End of preview

Subscribers: Log in now to read the complete article.

Account Holders: Log in now and use your Account Credit to buy this article. No Credit? Top up your Account now.


If you have a print subscription already, click here for a password that gives you full access to the website.

If you are logged in, but still cannot access the full text of this article, email customer services or telephone us on +44(0)1638 743633.