Jump to navigation

Vol 46 No 20

Published 7th October 2005


Cameroon

Post haste

On 4 October the Post newspaper of Cameroon published a front-page story alleging corrupt links between Social Democratic Front leader Ni John Fru Ndi and President Paul Biya. The story, written by Post reporter Clovis Atatah, cites a forged document 'allegedly based on an investigation by Africa Confidential'. This is completely false and Atatah and Editor in Chief Charly Ndi Chia now accept that their newspaper was duped. AC is not investigating Mr Fru Ndi nor has it circulated any documents accusing him of corrupt links with President Biya.

End of preview - This article contains approximately 151 words.

End of preview

Subscribers: Log in now to read the complete article.

Account Holders: Log in now and use your Account Credit to buy this article. No Credit? Top up your Account now.


If you have a print subscription already, click here for a password that gives you full access to the website.

If you are logged in, but still cannot access the full text of this article, email customer services or telephone us on +44(0)1638 743633.